VillamontesPenukar jenis kotak 400kVApakah syarat pemilihan roda panduan

  • masa pelepasan:2024-04-20 08:03:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:484
  • Penerangan pantas:

    Villamontes, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan

Kandungan artikel
yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi,VillamontesGambar wayar grounding pengubah jenis kering, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

VillamontesMasa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Saint EtienneDisebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Mod wayar pengubah jenis kering:

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.


VillamontesPenukar jenis kotak 400kVApakah syarat pemilihan roda panduan



If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Mana ia?Sebelum dan selepas mengambil sampel,VillamontesTransformer transmisi kuasa, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Solusi bunyi pengubah jenis kering


VillamontesPenukar jenis kotak 400kVApakah syarat pemilihan roda panduan



Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Keperlukan piawaiDari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Pengubah terbenam minyak

VillamontesKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Contohnya, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga pejabat dan peralatan elektrik lain.

AradMaklumat produk lain
  • HildesheimFabrik Penghasilan DengCheQiaoMengisi bahan untuk industri

    HildesheimFabrik Penghasilan DengCheQiaoMengisi bahan untuk industri

  • AtlantaJembatan naik hidraulik bergerakApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

    AtlantaJembatan naik hidraulik bergerakApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

  • AtlantaPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim

    AtlantaPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim

  • AtlantaLif rumah tangga kecilCiri-ciri produk

    AtlantaLif rumah tangga kecilCiri-ciri produk

  • NurabadPengubah kuasa 25kVMengapa mudah pecah

    NurabadPengubah kuasa 25kVMengapa mudah pecah

  • JermanPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunya

    JermanPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunya

  • JermanFabrik jambatan penerbangan hidraulikApakah peranan penerangan

    JermanFabrik jambatan penerbangan hidraulikApakah peranan penerangan

  • PabianiceJembatan naik hidraulik bergerakProses penyelenggaraan dalam proses

    PabianiceJembatan naik hidraulik bergerakProses penyelenggaraan dalam proses

  • segera:Peringatan: Maklumat VillamontesPenukar jenis kotak 400kVApakah syarat pemilihan roda panduan memberi anda VillamontesPenukar jenis kotak 400kVApakah syarat pemilihan roda panduan oleh syarikat kami, perkhidmatan VillamontesPenukar jenis kotak 400kVApakah syarat pemilihan roda panduan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VillamontesPenukar jenis kotak 400kVApakah syarat pemilihan roda panduan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VillamontesPenukar jenis kotak 400kVApakah syarat pemilihan roda panduan. VillamontesPenukar jenis kotak 400kVApakah syarat pemilihan roda panduan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VillamontesPenukar jenis kotak 400kVApakah syarat pemilihan roda panduan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!