HerzonOcr25Ni20 plat besi tidak stainlessAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas

masa pelepasan:2022-09-15 11:13:00 Pengguna pos:717HP127443542 Paparan halaman:264

Petua teras:Herzon,Dalam sistem paip bekalan air bangunan, kerana akhir sejarah yang indah paip besi galvanized, berbilang paip plastik bar

Dalam sistem paip bekalan air bangunan, kerana akhir sejarah yang indah paip besi galvanized, berbilang paip plastik baru dan paip komposit telah berkembang dengan cepat, tetapi berbilang paip masih mempunyai beberapa kekurangan dalam darjah berbeza, yang jauh dari memenuhi keperluan sistem paip bekalan air dan keperluan negara untuk air minum dan kualiti air yang berkaitan. Oleh itu, ahli berkaitan: membina paip bekalan air akan akhirnya kembali ke era paip logam. Menurut pengalaman aplikasi asing, prestasi keseluruhan besi ini lebih baik daripada yang dari dan besi stainless. Dalam keadaan suhu tinggi, apabila konsentrasi lebih rendah dari % dan lebih tinggi dari % besi stainless mempunyai julat luas aplikasi. Besi stainless juga mempunyai resistensi korosion klorid yang baik, jadi ia biasanya digunakan dalam persekitaran laut.

HerzonApabila memilih paip bekalan air dari baja stainless steel, perhatikan dengan hati-hati sama ada permukaan paip bersinar,HerzonPlat baja tidak bersih 310S, dan perhatikan sama ada potongan itu bersinar. Jika fenomena ini berlaku, ia patut dipertimbangkan dengan hati-hati.

Medan aplikasi: industri kimia, industri pembinaan.

PeiyaPenyediaan air, penyimpanan, pengangkutan, pembersihan, pemulihan pembersihan air laut dan bahan-bahan lain industri air yang baik permintaan sekitar ton.

Harus ada rak penyimpanan istimewa. rak penyimpanan mesti menjadi sokongan kayu atau baja karbon cat atau dipenuhi dengan pad karbon untuk mengisolasinya dari baja karbon dan bahan logam lain. Semasa penyimpanan, kedudukan penyimpanan mesti sesuai untuk mengangkat dan sepenuhnya mengisolasi dari kawasan penyimpanan data lain. Tindakan perlindungan mesti diambil untuk mengelakkan pembersihan, bertentangan dengan komponen lain, pembersihan dan kerosakan logam besi.

Steel inox austenitic austenitic dikembangkan untuk mengatasi kekurangan perlawanan korosion dan kelemahan besi inox martensitic. Komposisi as as adalah crl% dan Ni%, yang disebut sebagai baja - untuk pendek. Karakteristiknya ialah kandungan karbon kurang dari .%, dan struktur austenit fasa tunggal diperoleh oleh kombinasi Cr dan Ni.


HerzonOcr25Ni20 plat besi tidak stainlessAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas



Apabila kertas soluble air digunakan untuk menghalang ventilasi, disebabkan ventilasi dari pusat penyelut, paip ventilasi akan ditarik dengan cepat pada pautan penyegelan kemudian, dan argon sisa di dalam digunakan untuk perlindungan, supaya cepat selesaikan bawah dan menutup mulut.

Keperlawanan korosion plat besi stainless yang tahan terhadap korosion bergantung pada komposisi ikatannya (krom, nikel, titanium, silikon, aluminum, manganese, dll.) Dan struktur dalaman, yang terutama bertindak pada krom krom mempunyai kestabilan kimia yang tinggi, boleh membentuk filem pasif di permukaan besi, mengisolasi logam dari luar, melindungi plat besi dari oksidasi dan meningkatkan resistensi korrosion plat besi selepas filem pasif, resistensi korrosion menurun.

Apabila memasang dan menyeweld port tetap paip baja tidak bersih, ia sukar untuk mengelilingi di sisi dalaman, dan beberapa sisi mudah untuk diblok. Dalam kes ini,HerzonJalur besi stainless besi pinggir bulat, kertas soluble air + plat penghalang boleh digunakan untuk mengelilingi. Iaitu, yang mudah untuk mengelilingi dan sisi baik boleh diblok dengan plat penghalang, yang sukar untuk mengelilingi dan sisi plat penghalang buruk boleh diblok dengan kertas soluble air, dan penyweld di sisi luar boleh diblok dengan pita melekat (lihat Jadual ) .

projekProspek rumahnya berjanji, dan terdapat permintaan yang besar untuk membina paip bekalan air. Menurut "Rencana Lima Tahun Sembilan" pembinaan dan garisan tujuan jangka panjang pada , termasuk km paip air sejuk dan panas di kawasan pembinaan rumah. Sesetengah orang percaya bahawa pembangunan paip air baja beku inox adalah sangat penting untuk meningkatkan grad bangunan bandar modern.

Formula untuk tekanan ujian hidraulik paip terweld baja inox untuk cairan pengiraan berat badan (gbt-): di mana: P - tekanan ujian MPa; R - tekanan, mengambil titik hasil %, MPa; s - tebal dinding nominal paip baja, mm; D - diameter luar nominal paip baja, besi kedua yang digunakan secara luas terutama digunakan dalam industri makanan dan peralatan bedah. Molybdenum ditambah untuk mendapatkan struktur khusus yang melawan corrosion. Kerana ia mempunyai resistensi korosi klorid yang lebih baik daripada ia, ia juga dibuat & ldquo; Marine Steel & rdquo; Untuk digunakan. SS biasanya digunakan dalam unit pemulihan bahan bakar nuklear. Grade stainless steel generally meets this application grade.


HerzonOcr25Ni20 plat besi tidak stainlessAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas



. Masalah bahan-bahan mentah paip besi tidak stainless. Jika kesukaran terlalu rendah,Herzon304 tebal tembok paip baja stainless steel, ia tidak mudah dicurahkan (BQ tidak baik). Jika kesukaran terlalu rendah kulit oren mudah muncul di permukaan semasa lukisan dalam, yang mempengaruhi prestasi BQ. BQ dengan kesukaran tinggi adalah relatif baik.

Jabatan PengurusanSteel ferritik tidak stainless biasa adalah Crl, Cr dan Cr.

Dengan pembangunan ekonomi sosial, aplikasi paip besi yang tidak stainless telah semakin populer. Ia akan membawa perubahan baru dalam berbagai medan.

Muatan ais eksperimensional dari paip besi tidak rusak yang dikoreksi beton adalah yang tertinggi di kawasan sejuk

HerzonPada suhu rendah, paip besi stainless ferritik mempunyai kelemahan suhu rendah seperti besi karbon, tetapi besi austenik tidak. Oleh itu, besi stainless ferritik atau martensik menghasilkan kelemahan suhu rendah, sementara besi stainless austenik atau legasi asas nikel tidak menunjukkan kelemahan suhu rendah. Sus (Cr) dan SUS (cr) paip besi stainless ferritik It shows that the impact value decreases sharply at low temperature. Therefore, it is necessary to pay special attention when using at low temperature. As a way to improve the impact toughness of ferritic series stainless steel, high purification process can be considered. With the help of C and N level, the embrittlement temperature is in the range of - ℃ to - ℃

;- Ferromagnetisme disebabkan perubahan m akan dianggap dalam penggunaan (seperti dalam bahagian-bahagian instrumen).

Meletakkan terus menerus peralatan paip baja stainless steel secara umum sepadan dengan oven penarafan, yang mempunyai keperluan ketat pada komposisi kimia dan suhu besi cair; Untuk mencegah oksidasi sekunder dari baja cair, perlindungan non oksidasi diperlukan semasa produksi cair terus menerus; Keperluan yang ketat untuk bahan-bahan penerbangan seperti tongkat, tongkat, teka-teki dan teka-teki tenggelam.

Hak cipta dan notis:
1. HerzonOcr25Ni20 plat besi tidak stainlessAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat HerzonOcr25Ni20 plat besi tidak stainlessAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan HerzonOcr25Ni20 plat besi tidak stainlessAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian HerzonOcr25Ni20 plat besi tidak stainlessAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Aradmengesyorkanberita
AradBerita terkini