MundembaPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahTransformasi dan pembangunan

masa pelepasan:2022-09-26 11:46:37 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:501

Petua teras:Mundemba,Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tem

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Oil leakage of cast iron parts

MundembaKeperlawanan mendarat, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

KhaniáMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas,MundembaStruktur pengubah distribusi, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.


MundembaPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahTransformasi dan pembangunan



Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Berapa banyak?Syarikat pengubah jenis kering

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


MundembaPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahTransformasi dan pembangunan



Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Proses aplikasiSesetengah diikat dengan pita plastik,MundembaInduktor Transformer, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama,MundembaPengubahsuaian pengubah kuasa, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Mod wayar pengubah jenis kering:

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Hak cipta dan notis:
1. MundembaPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahTransformasi dan pembangunan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat MundembaPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahTransformasi dan pembangunan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan MundembaPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahTransformasi dan pembangunan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian MundembaPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahTransformasi dan pembangunan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Aradmengesyorkanberita
AradBerita terkini