Plaine MagnienPengubah bekalan kuasaPrinsip Peruntukan Industri

  • masa pelepasan:2022-10-04 20:22:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:504
  • Penerangan pantas:

    Plaine Magnien,Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dal

Kandungan artikel

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Plaine MagnienEfisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

AtuntaquiApakah mod kawat pengubah jenis kering?

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


Plaine MagnienPengubah bekalan kuasaPrinsip Peruntukan Industri



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering tujuan rawatan boleh dicapai.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu,Plaine MagnienPengubah kuasa jenis kering 1250kva,Plaine MagnienRangkaian pengubah kuasa, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Selamat datang panggilanSyarikat pengubah minyak terjun

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


Plaine MagnienPengubah bekalan kuasaPrinsip Peruntukan Industri



Oleh itu,Plaine MagnienPengubah peralatan elektrik, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

sumberSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia tetapi ia bukan negara yang besar.

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Plaine MagnienUntuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

AradMaklumat produk lain
  • PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

    PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

  • PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

    PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

  • AserriKapasiti penukar minyak yang ditenggelamkanApakah komposisi kimia dari

    AserriKapasiti penukar minyak yang ditenggelamkanApakah komposisi kimia dari

  • GyulaPlatform angkat hidraulik manualLangkah penyimpangan keseluruhan

    GyulaPlatform angkat hidraulik manualLangkah penyimpangan keseluruhan

  • GyulaTrain boarding bridgeFaedah yang diketengahkan

    GyulaTrain boarding bridgeFaedah yang diketengahkan

  • GelsenkirchenJembatan naik mudahTerangkan teknologi pemprosesan bersama

    GelsenkirchenJembatan naik mudahTerangkan teknologi pemprosesan bersama

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiHasil kerja yang teliti

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiHasil kerja yang teliti

  • GelsenkirchenPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumJaminan material

    GelsenkirchenPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumJaminan material

  • segera:Peringatan: Maklumat Plaine MagnienPengubah bekalan kuasaPrinsip Peruntukan Industri memberi anda Plaine MagnienPengubah bekalan kuasaPrinsip Peruntukan Industri oleh syarikat kami, perkhidmatan Plaine MagnienPengubah bekalan kuasaPrinsip Peruntukan Industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Plaine MagnienPengubah bekalan kuasaPrinsip Peruntukan Industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Plaine MagnienPengubah bekalan kuasaPrinsip Peruntukan Industri. Plaine MagnienPengubah bekalan kuasaPrinsip Peruntukan Industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Plaine MagnienPengubah bekalan kuasaPrinsip Peruntukan Industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!