MarcalaPembuat pengubah kotak berulangKelebihan pembangunan industri

  • masa pelepasan:2022-10-04 08:17:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:115
  • Penerangan pantas:

    Marcala,Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringSolusi bunyi pengubah jenis keringMarcalaPembuat pengubah berkata

Kandungan artikel

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Solusi bunyi pengubah jenis kering

MarcalaPembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Pembuat pengubah jenis kering

ObuasiLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api,MarcalaProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkan, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Kebocoran minyak di flange looper


MarcalaPembuat pengubah kotak berulangKelebihan pembangunan industri



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,MarcalaGambar wayar grounding pengubah jenis kering, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Servis yang hebatMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.


MarcalaPembuat pengubah kotak berulangKelebihan pembangunan industri



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup iaitu ruang izolasi.

penyelamatan peralatanTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

The step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

MarcalaApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

AradMaklumat produk lain
  • CatanzaroPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPerhatikan masalah biasa

    CatanzaroPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPerhatikan masalah biasa

  • CatanzaroPemulihan semula ketinggian tinggi automatikKaedah buruk apa yang harus dicegah

    CatanzaroPemulihan semula ketinggian tinggi automatikKaedah buruk apa yang harus dicegah

  • CurridabatJadual prestasi teknikal bagi pengubah jenis keringMenjadi normal baru industri

    CurridabatJadual prestasi teknikal bagi pengubah jenis keringMenjadi normal baru industri

  • ColognePlatform angkat hidraulik besarCara menggunakannya dengan lebih baik

    ColognePlatform angkat hidraulik besarCara menggunakannya dengan lebih baik

  • ColognePemuatan dan membuka jembatan bekasFaktor apa yang harus dipertimbangkan semasa menyiapkan

    ColognePemuatan dan membuka jembatan bekasFaktor apa yang harus dipertimbangkan semasa menyiapkan

  • VespermJembatan naik bimbit hidraulikMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan

    VespermJembatan naik bimbit hidraulikMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan

  • VespermPlatform mengangkat tali aluminumMenggalakkan rawatan kumbahan

    VespermPlatform mengangkat tali aluminumMenggalakkan rawatan kumbahan

  • VespermPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikProses pembetulan

    VespermPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikProses pembetulan

  • segera:Peringatan: Maklumat MarcalaPembuat pengubah kotak berulangKelebihan pembangunan industri memberi anda MarcalaPembuat pengubah kotak berulangKelebihan pembangunan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan MarcalaPembuat pengubah kotak berulangKelebihan pembangunan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MarcalaPembuat pengubah kotak berulangKelebihan pembangunan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MarcalaPembuat pengubah kotak berulangKelebihan pembangunan industri. MarcalaPembuat pengubah kotak berulangKelebihan pembangunan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MarcalaPembuat pengubah kotak berulangKelebihan pembangunan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!