QusPerlindungan suhu pengubah jenis keringBeberapa suhu yang biasa digunakan

  • masa pelepasan:2022-09-25 17:25:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:369
  • Penerangan pantas:

    Qus,& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance be

Kandungan artikel

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

QusKaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

QuilaliIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


QusPerlindungan suhu pengubah jenis keringBeberapa suhu yang biasa digunakan



Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar,QusPengubah kuasa 4000kva, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir,QusKuasa pengubah, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%,QusPengubah kuasa S13-630, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.


QusPerlindungan suhu pengubah jenis keringBeberapa suhu yang biasa digunakan



Pembuat pengubah jenis kering

Honesty is the foundationApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

QusDisebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, pejabat dan peralatan elektrik lain.

yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga
AradMaklumat produk lain
  • TorbayPengubah jenis kotak 500Apakah syarat-syarat projek

    TorbayPengubah jenis kotak 500Apakah syarat-syarat projek

  • HastingsPengubah jenis kotak 80Tingkatkan kadar penghantaran tepat waktu

    HastingsPengubah jenis kotak 80Tingkatkan kadar penghantaran tepat waktu

  • HaywickhamPengubah jenis kotak 800Pantang larang operasi

    HaywickhamPengubah jenis kotak 800Pantang larang operasi

  • WatfordPengubah jenis kotak EropahKesalahan dan kaedah penghapusan dalam kerja harian

    WatfordPengubah jenis kotak EropahKesalahan dan kaedah penghapusan dalam kerja harian

  • Burton di TrentPengubah jenis minyak 315 KVAPeluang Strategik dalam Industri

    Burton di TrentPengubah jenis minyak 315 KVAPeluang Strategik dalam Industri

  • ColchesterPengubah jenis minyak 35kVAnalisis Faktor yang Mempengaruhi Berdasarkan Ketepatan Pemesina

    ColchesterPengubah jenis minyak 35kVAnalisis Faktor yang Mempengaruhi Berdasarkan Ketepatan Pemesina

  • EastbournePengubah jenis minyak 800 KVASemakin murah harganya, semakin baik

    EastbournePengubah jenis minyak 800 KVASemakin murah harganya, semakin baik

  • ExeterPengubah jenis scb10 keringPenghakiman dan penyelarasan

    ExeterPengubah jenis scb10 keringPenghakiman dan penyelarasan

  • segera:Peringatan: Maklumat QusPerlindungan suhu pengubah jenis keringBeberapa suhu yang biasa digunakan memberi anda QusPerlindungan suhu pengubah jenis keringBeberapa suhu yang biasa digunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan QusPerlindungan suhu pengubah jenis keringBeberapa suhu yang biasa digunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk QusPerlindungan suhu pengubah jenis keringBeberapa suhu yang biasa digunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian QusPerlindungan suhu pengubah jenis keringBeberapa suhu yang biasa digunakan. QusPerlindungan suhu pengubah jenis keringBeberapa suhu yang biasa digunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di QusPerlindungan suhu pengubah jenis keringBeberapa suhu yang biasa digunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!