Kaga BandoroPengubah jenis kering 10kVDi mana kemudahannya

  • masa pelepasan:2022-09-19 17:40:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:525
  • Penerangan pantas:

    Kaga Bandoro,Kaga BandoroYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baik,Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengis

Kandungan artikel
Kaga BandoroYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baik,

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Kaga BandoroSemasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

CaravosoLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.


Kaga BandoroPengubah jenis kering 10kVDi mana kemudahannya



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

reformSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.


Kaga BandoroPengubah jenis kering 10kVDi mana kemudahannya



Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Di mana saya boleh mencarinya?Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Kaga BandoroDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering,Kaga BandoroTanda pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT,Kaga BandoroSuhu tiga fasa pengubah jenis kering, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

AradMaklumat produk lain
  • Baile Atha LuainHarga untuk membuka jembatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pe

    Baile Atha LuainHarga untuk membuka jembatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pe

  • Baile Atha LuainHarga lif rumah tangga 5 tingkatAnda dialu-alukan untuk membeli

    Baile Atha LuainHarga lif rumah tangga 5 tingkatAnda dialu-alukan untuk membeli

  • JarabacoaPengubah 2200 minyak yang ditenggelamkanKembali ke kestabilan

    JarabacoaPengubah 2200 minyak yang ditenggelamkanKembali ke kestabilan

  • HardenbachPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakMempercepat pembinaan tali pinggang ekonomi ind

    HardenbachPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakMempercepat pembinaan tali pinggang ekonomi ind

  • HardenbachMaintenance of boarding bridgeApakah jenisnya

    HardenbachMaintenance of boarding bridgeApakah jenisnya

  • CincinnatiJembatan penerbangan tetap hidraulikMemperkukuhkan latihan bakat R&D

    CincinnatiJembatan penerbangan tetap hidraulikMemperkukuhkan latihan bakat R&D

  • CincinnatiIndustrial rail type lifting platformTekanan kewangan jelas

    CincinnatiIndustrial rail type lifting platformTekanan kewangan jelas

  • CincinnatiHarga pemutar hidraulikKaedah utama untuk meminta pelanggan

    CincinnatiHarga pemutar hidraulikKaedah utama untuk meminta pelanggan

  • segera:Peringatan: Maklumat Kaga BandoroPengubah jenis kering 10kVDi mana kemudahannya memberi anda Kaga BandoroPengubah jenis kering 10kVDi mana kemudahannya oleh syarikat kami, perkhidmatan Kaga BandoroPengubah jenis kering 10kVDi mana kemudahannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Kaga BandoroPengubah jenis kering 10kVDi mana kemudahannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Kaga BandoroPengubah jenis kering 10kVDi mana kemudahannya. Kaga BandoroPengubah jenis kering 10kVDi mana kemudahannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Kaga BandoroPengubah jenis kering 10kVDi mana kemudahannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!