LuauKarakteristik pengubah tenggelam minyakCara mengelakkan kesan terhadap pekerjaan

  • masa pelepasan:2022-09-15 13:27:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:283
  • Penerangan pantas:

    Luau,Sebab penyegelan yang buruk, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau p

Kandungan artikel

Sebab penyegelan yang buruk, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru,LuauPrinsip pengubah kuasa, guna & ldquo; ” menunjukkan.

LuauSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

FujairahKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Syarikat pengubah minyak terjun

Operasi pengubah tenggelam minyak


LuauKarakteristik pengubah tenggelam minyakCara mengelakkan kesan terhadap pekerjaan



Mod wayar pengubah jenis kering:

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Professional adalah rajaPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.


LuauKarakteristik pengubah tenggelam minyakCara mengelakkan kesan terhadap pekerjaan



Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm,LuauPengubah peralatan elektrik, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Yang paling murahMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Segel kebocoran minyak

LuauBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja,LuauPengubah utama kilang kuasa, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

AradMaklumat produk lain
  • OldenzaalTekanan hidraulik paksi naik bimbitFaktor sekatan semasa penggunaan

    OldenzaalTekanan hidraulik paksi naik bimbitFaktor sekatan semasa penggunaan

  • EdeJembatan pengangkutan yang tetapJangkaan pembangunan yang stabil

    EdeJembatan pengangkutan yang tetapJangkaan pembangunan yang stabil

  • EdePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkhidmatan yang baik

    EdePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkhidmatan yang baik

  • EdePangkalan platform meningkatFaktor apa yang diproses akan menyebabkan ubah bentuk bahan kerja

    EdePangkalan platform meningkatFaktor apa yang diproses akan menyebabkan ubah bentuk bahan kerja

  • Union de ReyesPanduan ujian pengubah kuasaPrinsip Arah

    Union de ReyesPanduan ujian pengubah kuasaPrinsip Arah

  • KarcagPenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilKaedah penentuan kandungan plumbum

    KarcagPenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilKaedah penentuan kandungan plumbum

  • KarcagTekanan hidraulik paksi naik bimbitTeknologi dan promosi untuk mempercepat pengurangan kapasit

    KarcagTekanan hidraulik paksi naik bimbitTeknologi dan promosi untuk mempercepat pengurangan kapasit

  • PescaraJenis bergerak hidraulik paksi naikPerbezaan pelbagai produk

    PescaraJenis bergerak hidraulik paksi naikPerbezaan pelbagai produk

  • segera:Peringatan: Maklumat LuauKarakteristik pengubah tenggelam minyakCara mengelakkan kesan terhadap pekerjaan memberi anda LuauKarakteristik pengubah tenggelam minyakCara mengelakkan kesan terhadap pekerjaan oleh syarikat kami, perkhidmatan LuauKarakteristik pengubah tenggelam minyakCara mengelakkan kesan terhadap pekerjaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LuauKarakteristik pengubah tenggelam minyakCara mengelakkan kesan terhadap pekerjaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LuauKarakteristik pengubah tenggelam minyakCara mengelakkan kesan terhadap pekerjaan. LuauKarakteristik pengubah tenggelam minyakCara mengelakkan kesan terhadap pekerjaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LuauKarakteristik pengubah tenggelam minyakCara mengelakkan kesan terhadap pekerjaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!